Träning.

3kommentarer

Ikväll ska jag träna Core bosu med Sofie! jag har ingen aning om hur det ska gå eftersom att det inte är vanlig core. Utan vi ska även använda bosu som är nån slags "boll"-balansplatta, jag är något nervös över detta! Men om inte annat så kommer vi kunna skratta åt det en massa efter passet ifall det går dåligt! haha. Tränade även med Sofie i tisdags då belv det ett hoppa och fara pass på friskis ;D Det va skoj! förutom en liten detalj, men men!
På måndag börjar mitt nya liv helt och hållet. Då blire att inte äta gotte i veckorna och träna 2-3 gånger i veckan! ;) Jag ska bli fit! Jag är sååå taggad! Nuuuuu kööööör jaaaaaaaaag!

  

3 kommentarer

sofie

31 Oct 2009 13:46

de va skoj! och i morgon blir det träning igen! :D

Josefine

01 Nov 2009 01:25

Åh, får man haka? Jag vill med köra! Nu kör VI! :D

sofie

02 Nov 2009 23:25

sv: ja lite överdrift kanske. Men... ändå! vi klarar det. och vi grejar det. och.. jag vet inte vad jag ska svara egentligen.. hehe.

Odiladi, jag vill mest bara svara något.. bajs.. smsar ändå med dig nu. puss och knull, hjärtegull!

Kommentera

Publiceras ej