8 februari.

2kommentarer

Jag har lyckats bli förkyld.. skit ont i huvudet och halsen oxå, inte så kul! :( Så de blir ingen träning ikväll, surt..ville verkligen träna men men!
Egentligen så borde jag plugga, har hur mkt plugg som helst som måste göras idag.. men jag har verkligen ingen lust men jag måste nog ta tag i allt snart iaf!

Undrar om jag kanske borde lägga ner bloggen.. hmm. Tycker dock att jag blivit duktigare på att skrivaa oftare men känns inte som om så många läser iaf så känns lite tråk. Känns som om jag bara skriver för mig själv nog för att de är skönt att skriva av sig men de kan jag lika gärna göra i min dagbok där ingen annan får läsa. Ajaa, får se hur de blir.. Bloggar ett tag till iaf! 
 
/ Petronella



2 kommentarer

sofie

08 Feb 2009 23:18

jag tror minsann att folk läser. kolla din statistik =)

emma

10 Feb 2009 18:34

håller med sofie :) och vi läser ju!

Kommentera

Publiceras ej