Bra dagar.

0kommentarer

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, har hänt ganska mkt den senaste tiden faktiskt.
I fredags var jag och mina vänner på ferreee, de va roligt och händelserikt ;D haha.
I måndags blev de bio, Kenny starfighter på heron med trevligt sällskap :) Inte helt fel att avsluta sista lovdagen på de sättet!
I tisdags var det första skoldagen, helt okeej.. jobbigt dock att jag inte kunde koncentrrera mej på typ nånting av det jag skulle göra... haha! Sen på kvällen träffade jag Mathias, de va en mysig kväll de :)
Idag så var de en kort dag i skolan, eller jag gjorde den kort.. haha! Träffade Mathias en stund sen, mycket mysigt även denna gång :)
Neeej, nu bliree Greys Anatomy..  :D Hjärtepussssssssssar!


Jag har träffat en person som är snäll, söt och charmig och som gillar att leka kurragömma.. jag gillareee! :)

Kommentera

Publiceras ej