OS på Källängsvägen.

2kommentarer

 Hmm, idag lyckades jag slå ett pingisrack i huvet på mig själv hur jävla klantig får man vara.. då undrar ni säkert hur jag lyckades med det.
Jo, de va så att jag och Albin körde "OS-final" lite töntigt kanske men kuul och jag VANN, för att visa min lycka så hoppade jag runt med armarna farandes i luften och vad händer jo jag dunkar racket i huvet, AJ! Jag asgarvade, Albin asgarvade och sen blev även han lite ostabil å trillade baklänges in i min cykel.. de va såååå kul :D haha.
Kanske inte lika roligt för er eftersom att ni inte va där men iaf, jag kändes mig tvungen att skriva om de.

Nu är det snart dax för att kolla på Idol med Albin och käka apelsin :) 
 
Shady Lady.

2 kommentarer

Rebben

10 Sep 2008 21:24

haha:D önskar att jag vatt där!

sofie

10 Sep 2008 22:09

haha, söta små barn ! <3

Kommentera

Publiceras ej