Ibland blir det bara för mycket för mig.

2kommentarer

Varför kan inte du anstränga dig, varför kan inte du hjälpa mig så att vi kan komma vidare efter vårat lilla snedsteg.. Jag fattar inte, jag blir så sjuuukt frustrerad och irriterad!

Jag är så jävla trött på att det alltid är jag som måste ta tag i problemen för att det ska lösas.. jag pallar inte om du oxå är en sån person som inte kan säga när något är fel då kommer det aldrig funka. 



Ibland blir det bara för mycket för mig
Ibland blir det bara helt fel
Ibland blir det bara för mycket för mig
Ibland blir det bara helt fel

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats
skulle vart någon helt annan stans
ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån

För ibland blir det bara för mycket för mig
Ibland blir de bara helt fel
Ibland blir det bara för mycket för mig
Ibland blir det bara helt fel

just nu, just idag
just i denna sekund
har jag, just jag fått nog.




 

2 kommentarer

Rebben

03 Oct 2008 18:30

killar är idioter! vad är det för låt?:)

sofie

06 Oct 2008 22:12

piss på killar. =)

men du , uppdatera! :P

Kommentera

Publiceras ej