Oh yeah!

0kommentarer

Oj oj oj säger jag bara vilken galen helg det har vart.. haha!

I fredags blev det lite krökis hemma hos Rebben, super kul =)

I lördags blev det restaurang middag uppe i Stockholm med dom bästa..Rebben, Frida, Lisa, Sofie, Sarah, Jossan och Oskar, Älskar er ni är underbara..<3<3 Efter det blev de lite kökis hos Oskar! Sen drog jag, Lisa, Oskar och Rebben vidare till brunnsäng för lite Party ;P Rebben ägde lätt alla :D haha.
Sen blev det hemfärd vid två tiden.. Oskar och Lisa tog nattbussen till Rönninge och jag och Rebben han såklarrre inte med sista 753:an hem till Rebben men vi löste det bra lyckades lifta med Nikko :D hahaha. Han va så snäll som körde oss hem till Rebben! :)

På söndagen gick jag och Rebben upp vid typ 11 sen satt vi i hennes kök ända tills klockan blev typ 3.. fan va kul vi hade :D Övernattningen hos dig måste lätt göras om snart, superkul :D Sen kom även Lisa och gjorde oss lite sällskap, trevligt trevligt :) 

Föresten så såg jag ut som en crackhoe hela söndagsförmiddagen med mörkgråa långkallingar + mörkgrå T-shirt gamal mascara under ögonen från kvällen innan och risigt hår.. Så satt jag inlindad i en lite ljusare grå filt med vita älgar på oxå.. hahaha inte så sexigt men roligt och lite charmigt men bara lite :D

Hoppas att näsat helg oxå blir lyckad.. Den kommer helt klart bli lugnare iaf men det blir nog ganska så skönt :)

Pussssaaar<3 

 

Kommentera

Publiceras ej